L'empressa és una cadena gran i es pot permetre el luxe de crear promocions especials on el preu abaratir del producte juga el paper protagonista.
La promoció més coneguda que es porta a terme els 365 dies de l'any és la de la primera beguda és paga i la resta ja no.
Tot i així la empresa va llançant diferents promocions al llarg de l'any tot ajustant-se a la demanda i a la situació de cada establiment.
L'únic objectiu d'aquestes promocions és captar més clients. Per fer-ho utilitzaran totes les estratègies de marqueting que lis siguin possibles. En ocasions utilitzaran als nens per que mosseguin "el anzuelo", o bé a amants de la cervesa , o pot ser a gent mandrosa que no vol desplaçar-se fins al restaurant i vol gaudir del dianar a casa seva.
Qualsevol excusa és bona per tal que el client quedi satisfet consumint i comprant el producte.
Una de les promocions fixes que disposa el client és la de menú infantil i la de menú de migdia. Fet que cal recalcar perquè no a tots els llocs en disposen. Probablement sigui perquè aquest no arriba a la productivitat en aquestes hores d'entre setmana ja que el centre comercial en aquesta franja horaria no disposa de un gran nombre de visitants.
A continuació adjunto una sèrie d'imatges que a llençat la cadena en diferents ocasions com a promoció.
No hay comentarios:
Publicar un comentario