domingo, 28 de abril de 2013

PREUS







 







-Els preus els estableix la cadena i són els mateixos per tots els establiments tot i que la carta pot variar d'una província a una altre.

Els preus s'adapten a la butxaca de molts segments de població ,com ja hem comentat, perquè té com a meta enfocar el producte a un gran nombre de públic objectiu.

En quant a posicionament de preus, demostren que no només pagues pel producte (EL MENJAR) ja que si fós així podria competir amb els preus baixos de la competència principal en quant hamburgueses com MC DONALDS O BURGUER KING. I és que si no proposa aquets preus tant baixos és per que vol ressaltar que estas pagant també per la qualitat dels seus productes i del seu servei, que no es demana en una barra si no que ofereix sentar-se a una taula, que t'atengui un cambrer, que et porti i et reculli els plats, i que menjis amb forquilla i ganivet. Tot això sumat al preu afegit del gran entorn cineàstic que volen que gaudeixis.

Són conscients de la competència que tenen i com ells també són una gran cadena es poden permetre abaixar els preus i fer promocionsque criden molt la atenció al client (sense arribar a les promocions tant abaratides que fan la resta).
Al cap i a la fi la carta té un preu més elevat però estàs pagant per un producte i un servei més bo per un preu tampoc exageradament alt.

Ens crida l'atenció que no utilitzen preus psicològics però si preus que s'ajustes al menjar, és a dir el preu d'una hamburguesa variarà depenent del seu tamnay (petit, mitjà o gran); aqui os posem un exemple;


-A la mateixa carta, el preu no és cap tabú, volen fer saber al client quin és el cost abaratit que pagaran per un plat que realment és molt complet. A més ofereixen, com ja hem dit la possibilitat de pagar més si es vol més quantitat.

- A l'apartat de promoció expliquem també altres recursos que tenen a veure amb preus que utilitza l'empresa i concretament l'establiment de l'heron city on juguen amb el preus per atreure clients.

No hay comentarios:

Publicar un comentario